Thursday, May 12, 2016

Chik Pakman Telo Pilih D’Ammar Uruskan Sajian


YB Datuk Shabudin Yahya Ahli Parlimen Tasek Gelugor dan Pengerusi Perda turut hadir


BUTTERWORTH : 1 Mei adalah hari cuti umum yang dikenali sebagai Hari Pekerja. Rata-rata kakitangan awam dan pekerja swasta menikmati cuti umum ini. 1hb. Mei yang baru lepas D’Ammar Katering telah mendapat kepercayaan menguruskan sajian dari seorang pelawak dan pelakon terkenal di Pulau Pinang Chik Pakman Telo yang melansungkan perkahwinan anak lelaki dan anak perempuannya serentak di Dewan Taman Robina, Pantai Teluk Air Tawar, Butterworth.

Banner & Pengantin diarak dengan paluan gendang silat


Chik Pakman Telo mengadakan majlis resepsi untuk anaknya  Nur Hasnieza dgn Mohamad Riza dan  Mohamad Azzrian dengan Nureleena. Majlis yang diadakah di dewan tersebut yang terletak di tepi pantai amat menarik sekali.

Chik Pakman Telo, Najib Hanif, Omara dan kembar Chik

Pengarah Filem/Drama Majid Saleh dan Isteri turun menyumbangkan lagu
Di samping itu tokoh-tokoh politik tempatan juga kelihatan datang merai majlis tersebut, di antaranya Ahli Parlimen Tasek Gelugor yang juga Pengerusi Perda Datuk Shabudin Yahya, ADUN Bertam Shariful Azhar Othman, bekas Ahli Exco Kerajaan Negeri dan bekas Ketua Pembangkang DUN Datuk Azhar Ibrahim, bekas ADUN Sungai Dua Datuk Jasmin dan yang lain-lain.

DJYY mengetuai persembahan New Era Busker menghiburkan tetamu

Rocky Din turut memeriahkan majlis

Majlis resepsi itu dimeriahkan dengan persembahan  kumpulan New Era Buskers yang diketuai oleh DJ Radio Mutiara terkenal di Pulau Pinang, DJYY yang mana anggotanya terdiri daripada anak-anaknya sendiri. Persembahan yang  amat menghiburkan para jemputan.

Tetamu sedang menjamu selera

Tinjauan yang dibuat secara rambang mendapati ramai berpuashati dengan jamuan yang disediakan oleh D’Ammar Katering.

No comments:

Post a Comment